Om os


NovoRen blev oprettet i 2017. I 2018 ændrede NovoRen selskabsform til ApS. Firmaet drives af 3 ejere med mange års erfaring inden for Rengøring, Ledelse, Kvalitet og Økonomi.

NovoRen arbejder hovedsageligt i nærområdet omkring Trekroner i Roskilde og Borup, hvor 2 afdelinger er beliggende. NovoRen tilbyder rengøring, trappevask og vinduespudsning til erhverv, og vores folk har over 10 års erfaring, hvilket er med til at sikre en høj kvalitet og service.

I NovoRen tror vi på at en succesfuld virksomhedspolitik, skal hvile på 3 ben, så man skal kombinere økonomi, social ansvarlighed og miljø ind i firmaets politik. Derfor benytter vi miljø godkendte rengøringsmilder samt støtter op om lokale interesser, selvom dette skulle gå hen og koste på bundlinien.


Vores kerneværdier:


  • Høj kvalitetsikring
  • Højt kundeservice
  • Kundens behov
  • Ordnede forhold
  • Erfarne medarbejdere
  • Grundighed
  • Fleksibillitet
  • Miljøvenlige produkter
  • Fornuftige priser
  • Social ansvarlighed


For os er det vigtigt, at du som kunde altid er glad og tilfreds med vores samarbejde, hvorfor høj kvalitet, god kundeservice og dine behov er værdier, vi aldrig går på kompromis med. Vores medarbejdere er valgt ud fra vores kerneværdier og kvalifikationer i at varetage de daglige rengøringsopgaver. De er pligtopfyldende, servicemindet og ved, hvor vigtigt det er at komme ud i alle kroge og hjørner, når der gøres rent.

Hos NovoRen tilbyder vi jeres virksomhed en garanti for veludført arbejde – og rykker ud ASAP, hvis noget ikke er helt, som det skal være, eller I har fået nye eller andre behov.

Handelsbetingelser



Virksomhedsoplysninger


NovoRen ApS

Hovedafdeling: Ahornlunden 15, 2,-4. 4000 Roskilde.

Underafdeling: Krovænget 5. 4140 Borup.

CVR-nr.: 39194538.


Priser og betaling


Priserne er opgjort i danske kroner ekskl. moms. Regningen skal betales senest den 8. i den efterfølgende måned. Priserne indeksreguleres hvert år den 1. januar, så der tages højde for inflation og lønudvikling (ca. 5 % årligt).


Fakturering er bagudbetalt og vil finde sted månedligt.


Betaling sker via faktura, som sendes pr. mail den sidste dag i måneden.

Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,70% pr. måned samt gebyr på 100,00 kr. pr. rykker.


Aflysninger


I forbindelse med aflysning af rengøring skal dette ske min. 24 timer før aftalt rengøring. NovoRen forbeholder sig ret til, at opkræve et gebyr på 100,00 kr., såfremt kunden ikke aflyser rettidigt.


Klagemuligheder


Hvis kunden mod forventning ikke er tilfreds med rengøring bedes kunden kontakte NovoRen hurtigst muligt efter rengøringen har fundet sted. Dokumentation for utilfredsstillende rengøring i form af billeder kan sendes til mail info@novoren.dk.


Opsigelse af samarbejde


Opsigelse af samarbejde kan foretages af begge partere og skal ske skriftligt pr. mail. Opsigelsesfristen er løbende måned plus 3 måneder. 


Ansvar og forsikring


NovoRen er forsikret i tilfælde af skade på kundens inventar under rengøring.


Ændringer i handelsbetingelser


Virksomheden kan ændre handelsbetingelser ensidigt (uden at kunderne skal være enige).